FAQs

HVAD ER EN BABYLIFT?

En babylift er at sammenligne med en lille seng, som kan tages med over alt. Den skaber en tryghed hos din baby, som man dermed kan bringe med sig på farten. Med helt nyfødte babyer vil en almindelig barnevogn tit føles meget stor og her hjælper liften med at skabe et tæt og næsten huleagtigt miljø. Hurtigt vil din baby vende sig til duften og følelsen af at ligge i liften, som den vil forbinde med tryghed og du vil derfor let kunne flytte liften fra barnevogn, til seng, til andre steder såsom sommerhus eller ude hos bekendte med samme følelse af genkendelighed for babyen.

Når man er klar til at vende baby til at sove i sin egen seng, kan liften med fordel anvendes, hvor man stiller liften direkte ned i krybben eller barnesengen, så den trygge følelse fra liften tages med videre til sengen – hvis man lidt efter lidt udvider liften til at være helt åben, vil det til sidst være let at fjerne liften fra sengen og stadig føles trygt og sikkert for barnet.

 

HVORDAN LAVER JEG DEN OM TIL LEGETÆPPE?

 

I begge ender er der fleksible snore, som kan løsnes, så liften bliver lavet om til et legetæppe – disse snore kan også bruges til blot at udvide liften, hvis man har behov for lidt mere plads.

Vi har tilføjet et betræk i begge ender, som kan dække snorene når de er lukket – det giver en ekstra sikkerhed i forhold til snorene, så man sikrer sig at de ikke kan falde ind i liften eller blive fanget i noget.

 

FRA HVILKEN ALDER KAN JEG BRUGE BABYLIFTEN?

Babyliften kan bruges til helt nyfødte babyer og op til 7 måneder, eller 9 kilo – dette er en del af den europæiske sikkerhedsstandard som liften bliver testet under og alle lifte testet under denne standard vil derfor max gå op til de 9 kilo. Vi anbefaler at købe babyliften allerede inden barnet er født, så du kan sikre dig at du kender alle funktioner og at du stiller babyliften i din seng i en uges tid, så den kommer til at dufte af dig og din partner og dermed skabe ro fra allerede første gang du bruger liften til jeres nyfødte – dette kan også gøre ved at lægge noget af jeres tøj ned i liften. Husk at medbringe liften på hospitalet, så den kan være en praktisk hjælp både for dig og din baby helt fra starten.

 

PASSER BABYLIFTEN I MIN BARNEVOGN?

 

Babyliften er designet ud fra nogle universelle mål, og er testet til at passe ned i allenormale barnevogne og kombi-vogne.

 

HVAD ER FORSKELLEN PÅ EN BABYLIFT OG BABYNEST? 

 

En babynest og en babylift er begge hjælpemidler til at skabe ro for barnet og være en praktisk hjælp for forældrene – forskellen er dog at man oftest vil bruge babynest i hjemmet primært og babyliften er designet til at kunne tages med på farten. En babynest er mere åben, så baby kan kigge ud, hvor en baby lift er lidt mere lukket, som skaber det rolige miljø for baby når man er ude.

 

HVAD ER FORDELEN VED DE MATERIALER I HAR BRUGT?

Vi har lagt vægt på at lave liften i økologiske certificerede materialer, da dette er bedre for kontakten med babys sarte hud. Den indvendige økologiske bomuld har en ’lukket’ overfalde, så den er meget blød ved berøring og dermed ikke vil genere selv med de mange timer baby kommer til at ligge i liften og det er dermed også lettere at rengøre.

Udvendigt er liften lavet i en slidstærk, økologisk bomuldskanvas, der er mindre sart og dermed mindre modtagelig for smuds og snavs.

Madrassen er lavet i allergivenligt skum, som gør det åndbart og bedre for babys vejrtrækning.

Produktet er OCS certificereret, hvilket betyder at størstedelen af materialerne er fuldt økologiske, som kan spores tilbage til de økologiske marker som fibrene er dyrket på og at alle materialer er ved test bevist uden uønsket kemi.

 

ER BABYLIFTEN SIKKER?

Copenhagen Colors babylift er testet under den europæiske sikkerhedsstandard EN 1466 af en uvildig testfacilitet, som sikrer at den opfylder alle de gældende krav (og mere til) og sørger for at I som forbrugere kan stole på at standarden er efter højeste sikkerhed.

Liften er designet specielt med højere sider, for at sikre der ikke kan ske uheld og med en træplade i bunden, der understøtter baby og dermed gør den sikker at bære med baby liggende i liften. Dette er også bedre for babys ryg, da en for blød bund ville risikere at baby ’krøller’ sammen når man bærer liften. Der er dog en tyk madras ovenpå pladen, så den ikke er hård at ligge på.

Standarden EN 1466 tester sikkerhedsaspekter vedrørende børns søvn og risici forbundet med at bære børn i produktet, testen omfatter: 

  1. Statisk test, hvor liften er ophængt med 38 kilo i 30 minutter i hankene = sikrer at hankene er stærke nok.
  2. Dynamisk test, hvor liften er ophængt med en 9 kilo tung dukke med 15.000 løft og fald i hankene = sikrer at liften kan holde ved længere brug.
  3. Brand test, hvor man sikrer sig at liften ikke overtænder i tilfælde af brand = sikrer at materialet ikke brænder ’hurtigere’ end normalt.
  4. Cylinder test, hvor man placerer liften på en vinklet overflade og triller en cylinder fra side til side = sikrer at siderne ikke giver efter og at liften ikke vil tilte, hvis baby ruller.

 

Det er vigtigt at nævne, at vi altid anbefaler man tjekker til sit barn løbende når de ligger i liften, men standarden tjekker for at alle faktorer er overholdt i forhold til at sove i liften.

I pakningen af liften medfølger en brochure med informationer om behandling af lift, som vi anbefaler at man gemmer til senere brug.

 

HVORDAN HOLDER JEG MIN BABYLIFT REN ? 

Det indvendige af vores lift er lavet af økologisk bomuldspoplin, for en blød berøring af barnets sarte hud.

Men for at undgå at liften bliver beskidt og for at sikre at man let kan fjerne mindre pletter med en fugtig klud, har vi behandlet materialet med en let voks-baseret coating.

Denne behandling er sikker selv hvis barnets mund kommer i direkte kontakt med materialet, da det er helt uden PFOS eller PFOA og det overholder alle standarder indenfor REACH, hvilket gør det anvendeligt til økologiske fibre under GOTS certificeringen og sikrer dermed barnet, da det ikke indeholder kemikalier eller skadelige stoffer.

 

KAN JEG VASKE BABYLIFTEN?

Ja, vores babylift kan vaskes i en almindelig husholdningsmaskine ved 30° C. Husk at fjerne bundpladen, inden du vasker den. Brug gerne et mildt vaskemiddel uden blegemiddel, for at skåne baby efter vask. Liften må ikke tørretumbles, men lægges udfoldet efter vask gerne på et vaskestativ, så der er ventilation både oppe fra og nedefra.

Små pletter og uheld kan nemt tørres af med klud, da liften er overfladebehandlet indvendigt, hvilket gør den let at rengøre – behandlingen er uden uønsket kemi, så baby ikke får uønskede stoffer i munden, i tilfælde af de skulle sutte på stoffet.

 

HVILKE MÅL HAR BABYLIFTEN?

 

Afhængigt af hvor meget du strammer snorene i hver ende, kan babyliften have forskellige mål efter dit ønske. Den stabiliserende træplade i bunden er 72 cm i længden og 32 cm i bredden – dette vil være minimumsmål for liften og være det der afgør om liften passer ned i din barnevogn eller krybbe. Det endelige liggemål er 72 - 90 cm og siderne er 18 cm høje, men kan sagtens gå op over siderne på din vogn. Målene på legetæppe, hvor babylift er helt foldet ud er 104 cm x 65 cm. 

 

HVORDAN FUNGERER KALECHEN? 

Vi har designet en kaleche, der kan påsættes babyliften og som købes seperat. Kalechenfungerer både som solskærm, men bruges også til at skærme baby for de mange nye indtryk, når man er på tur – specielt godt når babyen skal sove og helst ikke skal blive overstimuleret. Dertil kan kalechen også vendes og foldes, så den kan bruges som støtte, til når baby skal lære at sidde selv, hvor den hjælper under armene og bag ved ryggen.

 

YDERLIGERE SPØRGSMÅL?

Da dette er et meget teknisk produkt, ved vi at man som forældre har en masse spørgsmål til udformning, test, materialer osv før man endeligt beslutter sig.

Tag endelig fat i os, hvis der er yderlige spørgsmål, som ikke er nævnt ovenfor og vi vil besvare dem hurtigst muligt, så I kan få hjælp til at vælge det rigtige produkt til lige netop jeres familie.

VORES HANDELSBETINGELSER

1. OM OS

1.1. Hjemmesiden https://copenhagencolors.dk/ er ejet og bliver drevet af Copenhagen Colors Organic

A/S (”Copenhagen Colors Organic A/S” eller ”Os”).

1.2. Du kan kontakte Os på tlf. 2795 7099 eller e-mail customerservice@copenhagencolors.com, hvis du

har nogle spørgsmål til Os.

2. VORES HANDELSBETINGELSER

2.1. Vores handelsbetingelser (”Handelsbetingelser”) gælder for vores levering af vores varer til dig, når

du bestiller/køber en vare på vores hjemmeside.

2.2. Vi opfordrer dig til at læse vores Handelsbetingelser grundigt, inden du bestiller en vare af Os.

2.3. Vi kan løbende ændre og opdatere Handelsbetingelserne med virkning for dine fremtidige køb på

vores hjemmeside. Derfor vil du blive bedt om at acceptere vores Handelsbetingelser, hver gang du

handler hos Os.

2.4. Hvis du ikke accepterer vores Handelsbetingelser, kan du ikke bestille varer på vores hjemmeside.

2.5. En opdateret udgave af Handelsbetingelserne er altid tilgængelig på vores hjemmeside.

3. PRISER OG BETALING

3.1. Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. 25% moms og øvrige skatter/afgifter.

3.2. Den samlede pris, som du skal betale for din(e) vare(r) inklusive eventuel forsendelse samt

afgifter/gebyrer ved betaling med kreditkort, bliver opgjort, inden du gennemfører din bestilling.

3.3. Dine leveringsomkostninger varierer – afhængig af hvilken levering, der vælges/tilbydes for levering

af den pågældende vare. Du vil blive oplyst om leveringsomkostningerne, inden du gennemfører din

bestilling.

3.4. Din betaling for din(e) vare(r) sker, når du gennemfører bestillingen. Hvis vi skal sende varen til dig,

trækker vi først pengene, når vi sender varen af sted til dig fra vores lager.

4. BETALINGSMIDLER

4.1. Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa-Elektron, American Express, MasterCard, MobilePay,

Maestro.

4.2. Du kan også betale med vores gavekort. Du kan dog kun bruge ét gavekort pr. bestilling.

5. BESTILLING AF VARER PÅ VORES HJEMMESIDE

5.1. Generelt

5.2. Du skal være mindst 18 år og have et gyldigt kreditkort, som vi accepterer som betalingsmiddel for,

at du kan bestille vores varer på vores hjemmeside. Hvis du er under 18 år, skal du have et juridisk

grundlag for at kunne handle med Os.

5.3. Vores webshop på https://copenhagencolors.dk/ er åben 24 timer i døgnet, men den kan være

lukket på grund af vedligeholdelse. Vi prøver selvfølgelig på (så vidt muligt) at vedligeholde vores

webshop om natten.

5.4. Hvis du foretager en bestilling i weekenden eller på helligdage, vil din bestilling først blive behandlet

den næstkommende hverdag.

5.5. Vi accepterer kun din bestilling, hvis dine betalingsoplysninger er korrekte, og hvis vi ikke har

grundlag for at tro, at bestillingen skal bruges til ulovlige aktiviteter, eller at du ikke opfylder kravene

i vores Handelsbetingelser.

5.6. Du kan kun bestille vores varer via vores hjemmeside. Vi modtager ikke ordrer på telefon.

5.7. Hvornår er du bundet af din bestilling?

5.8. Inden du klikker ”Betal nu”, har du mulighed for at tilpasse din bestilling og dine oplysninger.

5.9. Når du klikker ”Betal nu”, bliver du bundet af din bestilling, og du vil modtage en ordrebekræftelse

fra Os i en e-mail.

5.10. Skulle du komme til at lave en fejl i din bestilling, så kontakt vores kundeservice, der kan hjælpe dig.

Hvis du har fortrudt din bestilling, så har du 14 dages fortrydelsesret (læs mere om din

fortrydelsesret i afsnittet ”Fortrydelsesret” nedenfor).

5.11. Hvornår er vi bundet af din bestilling?

5.11.1. Vi er først bundet af din bestilling, når vi har sendt en ordrebekræftelse til dig. Indtil da har vi

mulighed for at afvise din bestilling i tilfælde af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og

lignende omstændigheder.

6. LEVERING

6.1. Din bestilling vil blive leveret til den leveringsadresse, som du har valgt ved bestillingen.

6.2. Vi bestræber os på at levere din bestilling hurtigst muligt. Den forventede leveringstid er 1-3

hverdage. Bestillingsvarer eller varer, der ikke er på lager, kan dog have en længere leveringstid. Du

kan også opleve, at vi i særligt travle periode angiver en længere forventet leveringstid ift. specifikke

varer.

6.3. Du kan vælge imellem følgende former for levering:

- GLS- Levering til DK Pakkeshop

- GLS- Privat Levering i DK

Vi tager forbehold for, at nogle af leveringsformerne ikke gælder bestemte adresser og

tidsintervaller. Kun de leveringsformer, som du kan vælge til din leveringsadresse, vil du kunne se,

når du gennemfører din bestilling. Vi tager forbehold for, at vi må levere til et andet leveringssted

end det valgte, hvis det leveringssted, som du har valgt, er fyldt op. Hvis det er tilfældet, vil vi levere

din bestilling til et leveringssted, som fragtmanden vælger.

6.4. Vi leverer kun til følgende lande: Danmark

6.5. Hvis vi ikke har alle de varer på lager, som du har bestilt, kan det være, at vi sender de varer, som vi

har på lager, til dig først. Når vi får de varer på lager, som du mangler at få, sender vi dem til dig

efterfølgende. Du kan derfor opleve, at vi sender din ordre ad flere omgange.

6.6. Vi bærer risikoen for din(e) vare(r) indtil levering.

7. FORTRYDELSESRET

7.1. Generelt

7.1.1. Du kan helt uden grund fortryde købet af din vare inden for 14 dage, hvis du er forbruger.

7.1.2. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage fra den dag, hvor du eller en, som modtager varen for dig (ikke

fragtmanden) får varen i hånden (i fysisk besiddelse).

7.1.3. Hvis du har bestilt flere af vores varer i den samme ordre, men vi ikke har kunnet levere dine varer

til dig på samme tid (i samme ordre), så udløber fortrydelsesfristen for varerne 14 dage efter den

dag, du får den sidste vare i hånden (i fysisk besiddelse). I tilfælde hvor der er bestilt mere end én

vare i samme ordre, men hvor varerne leveres enkeltvis, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter

den dag, hvor du eller en af dig angivet tredjemand (ikke fragtmanden) får den sidste vare i hånden

(fysisk besiddelse).

7.1.4. Hvis du har bestilt en vare, der består af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage

efter den dag, Du får det sidste parti eller den sidste del af varen i hånden (i fysisk besiddelse).

7.1.4.1. Hvis du vil gøre brug af fortrydelsesretten, skal du meddele Os om, at du ønsker at udnytte

fortrydelsesretten i en utvetydig erklæring (på en klar og tydelig måde) – f.eks. via e-mail eller brev.

Du kan også vælge at bruge vores standard fortrydelsesformular.

7.1.4.2. Du har overholdt fortrydelsesfristen, hvis du sender meddelelsen til Os, om at du vil gøre brug af

fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristens udløb.

7.2. Hvad sker der, når du udnytter fortrydelsesretten?

7.2.1. Hvis du har brugt din fortrydelsesret, refunderer vi din betaling inkl. eventuelle

leveringsomkostninger uden unødig forsinkelse og senest efter 14 dage fra den dato, hvor vi har

modtaget din meddelelse om udnyttelse af fortrydelsesretten.

7.2.2. Hvis du selv har valgt en anden leveringsform end vores standardlevering, returnerer vi dog kun den

del af leveringsomkostningerne, der svarer til vores standardlevering.

7.2.3. Vi tilbagebetaler din betaling med det samme betalingsmiddel, som du brugte ved dit køb,

medmindre du udtrykkeligt har accepteret en anden form for tilbagebetaling (f.eks. et tilgodebevis).

7.2.4. Du bliver ikke pålagt betaling af nogle gebyrer i forbindelse med tilbagebetalingen.

7.2.5. Du skal returnere varen til Os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du har

meddelt os, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Du har overholdt fortrydelsesfristen,

hvis du returnerer varen inden udløbet af de 14 dage.

7.2.6. Du skal selv betale dine udgifter i forbindelse med returneringen af varen (bl.a. fragt).

7.2.7. Vi kan tilbageholde din tilbagebetaling, indtil Vi har modtaget varen retur, eller du har fremlagt

dokumentation for din returnering af varen - alt efter hvilket tidspunkt, der er tidligst.

7.2.8. Du kan læse mere om, hvordan du sender varen retur i afsnittet ”Returnering”.

7.3. Specialfremstillede varer - fortrydelsesretten gælder ikke

7.3.1. Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, som er specialfremstillede eller har fået et tydeligt

personligt præg (f.eks. varer med indgravering, broderier og lignende).

8. MANGELFULDE OG FORKERTE VARER

8.1. Hvis din vare er mangelfuld, eller hvis vi har leveret den forkerte vare til dig, skal du kontakte vores

kundeservice hurtigst muligt. Du kan se vores kontaktoplysninger nederst i vores Handelsbetingelser

eller i din ordrebekræftelse.

8.2. Hvis din vare er mangelfuld, eller hvis du har modtaget en forkert vare, har du mulighed for at vælge

imellem:

a) at returnere varen og få pengene tilbage,

b) at returnere varen og få et nyt tilsvarende vare (omlevering)

c) at beholde varen og få et forholdsmæssigt afslag

d) at beholde varen og få manglen afhjulpet

8.3. For at vores kundeservice kan hjælpe dig, hvis du har modtaget en mangelfuld eller forkert vare, skal

du oplyse dit bestillingsnummer, varenummer og give en fyldestgørende beskrivelse af, hvad der er

galt med varen.

8.4. I tilfælde af at du har modtaget en mangelfuld eller forkert vare, som du skal returnere, afholder vi

omkostningerne til returnering af varen til Os.

8.5. Hvis din vare er mangelfuld, gælder købelovens regler om mangler.

9. RETURNERING

9.1. Hvis du skal sende en vare retur til Os (hvis f.eks. du har fortrudt dit køb, eller din vare er

mangelfuld), skal du sende varen retur til følgende adresse: Kumlehusvej 1, 4000 Roskilde, Danmark.

9.2. Ved returnering skal alle dele af varen sendes retur til Os.

9.3. Når du sender en vare retur til Os, er du ansvarlig for, at varen er pakket på en forsvarlig måde. Du

bærer risikoen for varen, indtil vi har modtaget varen retur i hånden (fysisk besiddelse). Vi anbefaler

derfor, at du gemmer din kvittering for afsendelse af varen.

9.3.1. Du er ansvarlig for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes en anden håndtering, end hvad

der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, varen fungerer på.

9.4. Hvis varens værdi er forringet, fratrækker vi værdiforringelsen fra købesummen, som du har betalt

for varen, inden du får købesummen tilbagebetalt.

9.4.1. Reklamation

9.4.1.1. Reklamation over en mangel ved din vare skal ske direkte over for Os, inden for rimelig tid efter at

du har opdaget manglen.

9.4.1.2. Der gælder en reklamationsfrist på 2 år, og du skal som forbruger derfor senest reklamere inden for

2 år efter levering af varen. Overholdes reklamationsfristen ikke, bortfalder din ret til at gøre

mangler gældende, medmindre vi har påtaget os at indestå for varen i længere tid.

9.4.1.3. Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer i afsnittet ”Klageadgang”.

10. FORCE MAJEURE

10.1. Vi er ikke ansvarlige over for dig, hvis der efter din bestilling indtræder omstændigheder, som

hindrer eller udsætter vores opfyldelse af din bestilling. Sådanne omstændigheder omfatter

udefrakommende omstændigheder som mennesker ikke kan afværge, krig, mobilisering, nedbrud af

telekommunikation/kundens infrastruktur, eksterne sikkerhedshændelser (f.eks. hackerangreb,

angreb af computervirus eller en tredjeparts destruktive adfærd), naturkatastrofer samt

naturforhold der gør, at det ikke er muligt at opfylde din bestilling/dit køb, strejker, lockout, brand,

blokader, hærværk, påbud fra offentlige myndigheder og/ eller rettighedshaver, udbrud af

epidemier eller pandemier, globale sundhedsmæssige nødsituationer, og andre omstændigheder,

som vi ikke har direkte kontrol over.

11. PERSONOPLYSNINGER

11.1. Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Vi har udarbejdet en privatlivspolitik, der fortæller

om, hvordan Vi behandler de personoplysninger, som du giver til os i forbindelse med dit køb samt

ved brug af vores hjemmeside. Du kan finde vores privatlivspolitik på vores hjemmeside.

12. ANDET

12.1. Opdatering af vores hjemmeside

12.1.1. Vi gør vores bedste for at opdatere hjemmesiden samt sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre

oplysninger om varerne er korrekte. Stavefejl, fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger

om varerne kan dog opstå, og nogle gange opdager vi, at prisen for en vare er angivet forkert.

13. OVERDRAGELSE

13.1. Vi kan vælge at overdrage vores aftale med dig helt eller delvist til (a) en af vores koncernforbundne

virksomheder eller (b) til en tredjepart som led i et frasalg af en eller flere af dennes selskaber,

forretningsenheder etc.

14. KLAGEADGANG

14.1. Hvis der opstår et problem med din vare, eller hvis din vare er mangelfuld, skal du i første omgang

kontakte vores kundeservice.

14.2. Hvis du er utilfreds med vores håndtering af dit problem med en vare, kan du indgive en klage til

Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for

Klageløsning via Klageportalen. Hvis du vil indgive en klage til Center for Klageløsning, skal du have

sendt din klage til Os først. Det kan være en god ide, at du sender en skriftlig klage til Os, så du kan

dokumentere, at du har klaget, hvis Center for Klageløsning beder om dokumentation. For at klage

skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For

klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive

ændret. Du skal betale et gebyr til Klageportalen for at få din klage behandlet.

14.3. Du kan også anvende Europa-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er

særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på

Europa-Kommissionens online klageportal. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores emailadresse

customerservice@copenhagencolors.com.

15. LOVVALG OG VÆRNETING

15.1. Enhver(t) bestilling/køb, som du indgår med Os, er omfattet af og skal fortolkes i overensstemmelse

med dansk lovgivning bortset fra (a) regler, som fører til anvendelse af anden lovgivning end dansk,

og (b) De Forenede Nationers konvention om aftaler om internationale køb (CISG).

15.2. Enhver tvist og ethvert krav, der udspringer af eller i tilknytning til din bestilling/dit køb, skal afgøres

ved en kompetent domstol ved Copenhagen Colors Organic A/Ss værneting.

16. VORES KONTAKTOPLYSNINGER

16.1. Hvis der er noget, som du er i tvivl om, så kontakt endelig vores kundeservice på:

E-mail: customerservice@copenhagencolors.com

Telefonnummer: 2795 7099 med telefontid 9-15.

Adresse: Ringstedgade 5, kl.th. 2100 Copenhagen Ø Denmark