FAQ

GENERALLE SPØRGSMÅL

Vores størrelsesvejledninger er generelle forslag/retningslinjer. Vi kan ikke garantere, at den valgte størrelse passer til den givne størrelse/alder/højde.

Se venligst størrelsesguiden på de enkelte produktsider, eller kontakt vores kundeservice.

Du skal altid vaske dine Copenhagen Colors-produkter i henhold til den vaskeetiket, der er påført produktet. Produkter, der ikke er vasket i henhold til disse retningslinjer, kan ikke komme i betragtning til en reklamation.

Du skal altid passe på dine Copenhagen Colors-produkter i henhold til den etiket, der er påført i/på produktet.

Produkter, der ikke er behandlet/plejet i henhold til Copenhagen Colors-retningslinjerne, er ikke berettiget til en reklamation.

Din ordre

Bemærk, at når en ordre først er afgivet, kan vi ikke foretage ændringer i den. En ny ordre skal afgives, og den oprindelige ordre skal annulleres i henhold til politikken.

Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du sende en e-mail til customerservice@copenhagencolors.com med emnelinjen "ANNULLER ORDRE" eller kontakte os på telefon +45 27281449 , i åbningstiden (fra mandag til fredag ​​9-17), hurtigst muligt.

Bemærk venligst, at det kun er muligt at annullere din ordre, hvis vores lager ikke er begyndt at behandle den endnu.

Når din ordre er bekræftet, vil den blive sendt fra vores lager inden for 1-3 hverdage. Hvis du oplever forsinkelser, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice:

customerservice@copenhagencolors.com

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse endnu, kan det skyldes følgende årsager:

1) din ordre er ikke godkendt endnu.

2) din bekræftigelse mail kan være fanget i dit spam-fliter.

3) der er en stavefejl i din e-mailadresse. Kontakt venligst vores kundeservice på customerservice@copenhagencolors.com, så sender vi dig din ordre bekræftelse igen.

Hvis der er en fejl i din leveringsadresse, bedes du sende os en e-mail til customerservice@copenhagencolors.com eller kontakte os på telefon +45 27281449 i åbningstiden så hurtigt som muligt.

Hvis vores lager ikke er begyndt at behandle ordren endnu, vil vi gøre vores bedste for at imødekomme din anmodning.

FRAGT & LEVERING

Læs mere om fragt og levering her.

GLS- Levering til Pakkeshop 49,00 kr.

GLS- Levering til Private Adresse 59,00 kr.


Leveringstid: 1-3 hverdage

Når din ordre er afsendt, modtager du en forsendelsesbekræftelse med et tracking link. Hvis du ikke modtager en e-mail fra os, bedes du tjekke din spamfilter og se, om du har angivet den korrekte e-mailadresse ved kassen.

Du er altid velkommen til at kontakte os på customerservice@copenhagencolors.com, hvis du har spørgsmål.

Afhængigt af hvornår din ordre er blevet bestilt, er sporingslinket muligvis ikke aktivt med det samme.

Du er altid velkommen til at kontakte os på customerservice@copenhagencolors.com, hvis du har spørgsmål.

Hvis du oplever leveringsproblemer, er du altid velkommen til at kontakte os med dit ordrenummer på customerservice@copenhagencolors.com

Bemærk venligst, at leveringsforsinkelser kan forekomme ved helligdage og weekender.

Din pakke kan være sendt retur af følgende grunde:

1) Der var ingen hjemme ved leveringen.

2) Pakken blev ikke afhentet fra Pakkeshop inden for tidsrammen.

3) Leveringsadressen var forkert eller ufuldstændig.

I hvert af disse tilfælde udsteder vi en refusion inden for 14 hverdage. Bemærk at pakken ikke sendes igen. Ønsker du at modtage de bestille varer, er du velkommen til at afgive en ny ordre.

Returnering og ombytning

Læs mere om vores retur- og byttepolitik her.

Hvis du ønsker at returnere din ordre, kan dureturnere varer, som ikke er blevet brugt, op til 30 dage efter du har modtaget din ordre.

Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden størrelse, stil eller farve, bedes du lave en ny ordre og returnere de varer, du ønsker at bytte

Bemærk at returfragten skal betales af kunden, og at Copenhagen Colors ikke dækker over fragtprisen.

Send returpakke til følgende adresse:

System Transport A/S
Kumlehusvej 1, 
Att: Gate 55-56 (Copenhagen Colors),
4000,
Roskilde, Danmark.

Du kan købe et returlabel igennem vores online returportal. Læs mere under retur og ombytning.

Vi anbefaler alle kunder at tilføje et sporingsnummer på pakken, som sendes retur. Hvis returforsendelsen forsvinder, er Copenhagen Colors ikke ansvarlige.

Desværre tilbyder vi ikke gratis retur.

Du kan derfor vælge din lokale kurer. Vi anbefaler at sende pakker med UPS eller GLS.

Hvis du har modtaget et produkt med en fejl eller en forkert vare, bedes du kontakte os på customerservice@copenhagencolors.com, med dit ordrenummer og et produktbillede, så vil vi undersøge sagen.

Tilbagebetalingen sker automatisk inden for 14 dage efter, at vi har modtaget din returpakke på vores lager. Tilbagebetalinger vil blive krediteret til den oprindelige betalingsmetode.